Branża
Branża > Informacje dla branży > Konferencje, seminaria, szkolenia > WorldFood Poland online 20-22.04.2021

WorldFood Poland online 20-22.04.2021

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków objęła patronatem WorldFood Poland, które odbędą się online w dniach 20-22 kwietnia 2021 roku. Podczas Targów będzie dostępne stoisko Stowarzyszenia KUPS z dostępnymi materiałami informacyjnymi sfinansowane z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

WorldFood Poland – biznesowe targi poświęcone sektorowi spożywczemu!

WorldFood Poland Virtual Expo to odpowiedź na aktualną sytuację epidemiczną w Polsce jako alternatywa dla targów stacjonarnych. Jest to jedyne takie rozwiązanie na rynku dla branży spożywczej, aby w bezpieczny sposób wziąć udział w wydarzeniu biznesowym, prezentując swoje usługi i produkty na wirtualnym stoisku. Specjalnie do tego przygotowana platforma umożliwia zorganizowanie spotkań online dla osób związanych z branżą, handlem hurtowym i detalicznym oraz sektorem HoReCa w ramach wybranych indywidualnych lub grupowych rozmów, umawianych po akceptacji obu stron. Nie zabraknie także licznych paneli dyskusyjnych oraz prelekcji w formie online, która są nieodłącznym elementem targów WorldFood Poland.

Nowoczesna platforma dla poszukujących partnerów biznesowych

Targi WorldFood Poland to najważniejsze biznesowe targi w Polsce poświęcone przemysłowi spożywczemu – od produkcji i przetwórstwa aż po wyrób końcowy, jego dystrybucję i sprzedaż. Swoja tematyką obejmują takie sektory jak: owoce i warzywa, mięso i ryby, nabiał, wyroby piekarnicze, słodycze i przekąski, oleje i tłuszcze, napoje bezalkoholowe, alkohole, kawa i herbata, surowce i dodatki do żywności, sprzęt i oprogramowanie do produkcji i przetwórstwa, urządzenia filtrujące, grzewcze i chłodnicze. Swoje produkty można prezentować w strefie produktów konwencjonalnych lub organicznych – EcoFood Poland.

WorldFood Poland oferuje możliwość spotkania polskiego przemysłu rolno-spożywczego
z międzynarodowymi partnerami oraz nawiązania nowych relacji biznesowych w Polsce i na świecie.

 Kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów

Uczestnictwo w targach, to świetna okazja do budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów. To także miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami, wprowadzenia na rynek i promocji nowych produktów i usług, pozyskania opinii klientów na temat produktów firmy, śledzenia najnowszych trendów. Udział w wydarzeniu  WorldFood Poland umożliwia poznanie  potencjalnych partnerów, sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie nowych dostawców i rozwiązań lub identyfikację  nowych możliwości i inicjatyw, omówienie bieżących  problemów i uzyskanie odpowiedzi od ekspertów branżowych podczas licznych spotkań, dyskusji i konferencji – wszystko w 3 dni!

3 dni networkingu, branżowych spotkań, dyskusji i konferencji

Targi WorldFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, właścicieli, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji z branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta, co daje  świetną okazję do networkingu.

Podczas targów WorldFood organizowane są liczne debaty, panele i konferencje, poruszające najciekawsze zagadnienia dotyczące branży , jej rozwoju, przyszłości i problemów. Omawiane przez znanych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek,  ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i ambasad, gwarantują najwyższy poziom merytoryczny.

Spotkanie całej branży spożywczej już w kwietniu 2021

Sektor spożywczy zmienia się wraz z upodobaniami konsumentów. Dlatego tak ważne jest, aby być
na bieżąco z informacjami z rynku i trendami kształtującymi przyszłość branży. Chociaż rok 2021 nie przyniósł natychmiastowego powrotu do normalności, na który wszyscy liczyliśmy, chcę Państwa zapewnić, że cały zespół WorldFood Poland pracuje intensywnie, aby w 2021 r. zjednoczyć branżę spożywczą, niezależnie od tego, czy będzie to w formie osobistych czy wirtualnych spotkań,
czy połączenia obu –
zapewnia Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland.

Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach :

e-mail: ;

www.worldfood.pl