Branża
Branża > Informacje dla branży > Newsy prasowe > Agencja Rynku Rolnego zawarła kolejne cztery umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych

Agencja Rynku Rolnego zawarła kolejne cztery umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych

W styczniu 2015 roku zostały przez ARR podpisane cztery umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych. Łączny budżet kampanii wynosi 11,6 mln Euro.

  • „Soki i musy – witaminy w wygodnej formie”;
  • Zasmakuj w Europie”;
  • „EkoEuropa – jakość i tradycja”;
  • „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców”,

których działania będą prowadzone na rynku Turcji, Japonii, Singapuru, Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej, Polski, Austrii, Szwecji, Finlandii, Rumunii, Republiki Czeskiej, Słowacji i Litwy.

Podmiotami, z którymi ARR zawarła umowy są:

  • Związek „Polskie Mięso”;
  • Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;
  • Stowarzyszenie „Krajowa Unia Producentów Soków”;
  • Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.

Produkty objęte promocją to wołowina (świeża, schłodzona lub mrożona) i przetwory spożywcze wytwarzane na jej bazie, truskawki, maliny, porzeczki, borówka wysoka, soki i musy z owoców i warzyw oraz produkty rolnictwa ekologicznego takie jak: owoce, warzywa, przetwory owocowe i owocowo-warzywne, jak również mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe oraz ich przetwory.

Wszystkie cztery kampanie wdrażane będą przez okres 3 lat.

Źródło: www.arr.pl z dnia 29.01.2015 roku