Branża
Branża > Informacje dla branży > Newsy prasowe > Sukces napoju Fruktomania odnotował już największy portal napojowy Foodbev.com

Sukces napoju Fruktomania odnotował już największy portal napojowy Foodbev.com

Prezentacja napoju i marki Fruktomania w czasie Global Soft Drinks Congress będzie miała kluczowe znaczenie dla promocji w Europie i innych kontynentach.

Rynek napoi przeżywa kryzys, branża potrzebuje innowacji. Te warunki spełnia napój Fruktomania. To unikalny produkty o świetnej teksturze, smaku i walorach wizualnych. A właśnie teksturę w napojach światowy ekspert, firma Mintel rekomenduje jako trend na 2018. Napój Fruktomania jest przedmiotem franczyzy (franchise agreement), systemu dzięki któremu od 1899 r. rozwijają się w świecie największe marki napojowe. Koncepcja napoju, receptura i logo zostały opracowane przez Zentis Polska, czyli franczyzodawcę. Franczyzobiorcą jest firma Ewa-Bis która otrzymała prawo używania znaku towarowego i logo.  Ewa-Bis, która jest dystrybutorem, testowała napój Fruktomania na targach w Berlinie, Japonii i na Gulfood w Dubaju. Fruktomania wzbudziła olbrzymie zainteresowanie i jest wielu chętnych do współpracy.

Już niebawem Fruktomania pojawi się w sieci Auchan na Węgrzech. Ewa-Bis przewiduje dalszą ekspansję marki Fruktomania w Polsce, w Europie i w innych regionach świata. Pierwsze 2 produkty jakie pojawią się w Auchan Hungary to:

– sok jabłkowy – mango – truskawka – arbuz

– sok jabłkowy – kiwi – papaya – brzoskwinia – gruszka

Atutami napoju Fruktomania są; świetny smak, doskonały efekt wizualny i prozdrowotny charakter napoju. Atutem jest też świetne logo, które świetnie oddaje „duszę” i charakter napoju z cząsteczkami owoców.

Zentis Polska i Ewa-Bis przewidują dalszy rozwój marki w oparciu o rozszerzenie portfolio marki Fruktomania.

https://www.foodbev.com/news/polands-ewa-bis-launches-juice-range-with-zentis-fruit-particles/

Źródło: www.foodbev.com z dnia 19.03.2018 roku