Kampania „5 porcji warzyw, owoców lub soku” została wyróżniona nagrodą PR Wings

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) wyróżniło kampanię Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pt. „5 porcji warzyw, owoców lub soku” nagrodą PR Wings.

Jury PR Wings nagrodziło projekty w inauguracyjnej edycji konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Celem konkursu PR Wings jest promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk z zakresu public relations oraz komunikacji.

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków wraz z Agencją wdrażającą (PR Hub) kampanię „5 porcji warzyw, owoców lub soku”, otrzymały wyróżnienie w kategorii Public Affairs i Lobbying. Co pokazuje zarówno wagę realizowanych działań promocyjnych Stowarzyszenia KUPS oraz to jak są pozytywnie odbierane przez profesjonalistów zajmujących się komunikacją. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie oraz zachęta do realizacji kolejnych projektów ze wsparciem finansowym naszych Członków oraz Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Nie do przecenienia jest również wsparcie merytoryczne Grupy Roboczej KUPS ds. Promocji, której członkowie wspólnie z Biurem KUPS dbają o wysoką jakość merytorycznego przekazu do odbiorców. Bardzo serdecznie dziękujemy!

Stowarzyszenie KUPS realizuje aktualnie XI edycję projektu 5 porcji warzyw, owoców lub soku, która skupia się głównie na działaniach promocyjnych w internecie, udziale w konferencjach naukowych oraz komunikacji powiązanej z dniami specjalnymi, tj. Światowym Dniem Soku oraz Światowym Dniem Owoców i Warzyw. Bieżąca kampania potrwa do końca lutego 2022 roku, planujemy jednak kontynuację działań promocyjno – informacyjnych dotyczących zwiększania spożycia owoców, warzyw oraz soków.